Im back!

Jag måste ju säga att lägligt tills att jag nu fått tillbaka min mobil så har jag dessutom upptäckt att det finns en app för blogg.se till min älskade samsung.

Om någon minut nu så är det den 21vilket betyder att Nojsi fyller hela två år, tusan det känns som att Sabiinas lilla krabat har funnits här i massvis med år. Lite lägligt nog så är Pats broder inne på självaste sjukhuset och kanske får bli pappa den 21da han tänk om de blir tre små skitungar som får del denna födelsedag. Oj nu blev klockan visst 00:00 så GRATTIS GOSUNGEN! <3
Men ah om nu Jocke får sina små under dessa kvarstående 23timmar och 59minuter så hoppas jag verkligen inte att den 21da november är ett otursdatum för pappor runt om utan att de kommer gå bra.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0