HM.

Är det konsumentverket nästa som gäller för Patrik och min nu eller?
Han sitter och tjafsar som tusan med någon snubbe ifrån komplett..
Jag håller på att bli galen jag vet inte om jag ska skratta eller om jag ska gråta men jag är tammefan inte glad nu eller! är det meningen att CPUn ska gå upp till 100% bara man startat datorn eller?
Vi här hemma har bilder och videobevis på vad som händer med datorn efter att den startas så..
Och ja visste ni att om man skickar in en dator till komplett så kan dom låta den ligga i drygt en månad innan dom skickar tillbaka den till oss trots att dom påstår att dom inte har gjort något åt datorn nu! vad är det för fel dom har gjort då ? för i våra mail från dom står det att det är returer utav reparerad vara!
HELVETES JÄVLA SKITBAJS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0