ÄNTLIGEN

Efter att ha trott att döden varit kommen för min gamla stora härliga dator så har jag äntligen efter ca 5 minuters letande hittat en ny laddare till den! SÅ härligt efter att ha haft en konstig gigantisk laddare som pappa släpade hit i ca ett halvår så har jag äntligen köpt mig en ny, och det var verkligen på tiden för igår morse när jag klev upp så hade laddaren stendött. Så efter det har jag levt över ett dygn utan att kunna sitta vid en dator, otroligt skrämmande då jag verkligen trott att detta var slutet på min dator, som jag har så många kära minnen med samt en hel del saker som bara finns på den datorn.
Men som jag skrev äntligen en ny laddare!

Kommentarer
Postat av: emma, mamma till julia (foto)

tack snälla för kommentaren, jag antar att 1,2 kg är bra men svägerskan min gick ner 2,3 kg därför kändes mitt lite.. men vi är ju alla olika så att det är bara att kämpa på :) hoppas du haft en bra helg! kramis

2012-01-22 @ 10:08:56
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0