OTH.

Ja så vad det slut också. Alla bra serier slutar O.C, Buffy och ja även nu One tree hill. Det suger är verkligen sorgligt jag tror verkligen inte att jag sett ett sorgligare och ändå lyckligare avslut på en serie än vad denna hade. Mitt ansikte svider utav dessa dumma salta tårar som råkat komma fram, trodde ett tag att jag var nära på att drunkna utav tårar men tydligen så överlevde jag. Om nu detta är positivt har jag ännu inte listat ut troligen är det inte nå vidare positivt inte efter detta helsikes dygn som jag har haft nu.
Denna serie har hållit på sedan 2003 alltså sedan jag var 15 år gammal och nu är den över så vad ska jag göra nu? Jag har ju liksom vuxit upp med denna serie så att säga när serien startade var dom 15/16 och ja så var även jag olyckligt vis..
Det är tur för mig säger jag i varje fall att jag och Loverboy börjat kolla om från skratch så att jag slipper sakna serien allt för mycket. men det kommer väl det med antar jag för den kommer ju ta slut igen för mig om några veckor.. tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0