1919.

Till att börja med så är Hubbe inte välkommen hem till mig mera.
Inte efter detta helvetes nästan dygn jag haft med honom och vilken katastrof jag har haft efter att han försvann.
Jag föredrar helt och hållet mina snälla rumsrena katter som låter mig sova på nätterna istället för detta odjur som mamma har .. skriker och kan inte hålla tätt! Den katten behöver bära blöja tills han är pottränad säger jag bara! Fyfan!
Var upp till farfar idag med! han har verkligen blivit jätte gammal på kort tid..

Kommentarer
Postat av: moster Sofie

farfar....han är väl 93 år??? ååååå har man levt sååå länge då är man gammal ;-)

påskpussar....å kramar från oss alla

2012-04-06 @ 10:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0