2009-02-13 @ 03:05:14

Det är exakta tiden för när texten nedanför publicerades i denna blogg för första gången, och återigen känner jag igen mig i denna text..
sig som hon behagade .. den som inte var rädd för att smälta in .. hon som sa precis vad hon tyckte när hon vela det .. hon som var så duktig på att berätta vilken plats folk borde hålla sig på ..
Varför hittar jag längre inte mitt sanna jag för ?
Känns meningslöst att ens leva när jag inte är den som jag är född till att vara ..
"sig som hon behagade .. den som inte var rädd för att smälta in .. hon som sa precis vad hon tyckte när hon vela det .. hon som var så duktig på att berätta vilken plats folk borde hålla sig på ..
Varför hittar jag längre inte mitt sanna jag för ?

Känns meningslöst att ens leva när jag inte är den som jag är född till att vara .. "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0