MUNBLÅSA.


Goooomorron!


Jag vaknade för ett litet tag sedan att de satt en katt och lekte med mina fötter och en annan som satt och tuggade på mitt hår.. trevligt värre!

Jag blev i varje fall på rätt så bra humör när jag såg att solen lös upp himlen utanför mitt fönster, och så blev det lite bättre när jag kunde öppna dörren åt katterna utan att frysa :)


Men till saken! jag har fått fruktansvärda blåsor i gommen jag vet inte vart dom kommer ifrån men mest troligt är att jag fått dom utav något jag ätit då jag haft dom i några dagar. Blåsorna är så fruktansvärda att jag till och med har fått sticka hål på dom med en sprutnål för att kunna ha tungan normalt i munnen, ska det verkligen behöva vara så?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0