Mommy



Jag blir seriöst galen! Ska man behöva springa benen av sig för att hitta folk på gävle sjukhus eller?
först ringer man dit och får veta vart hon ligger och när man kan komma upp dit.
När man kommer upp dit är hon inte där och man får gå ned och fika och vänta .. för hon ska komma inom en minut- 60 minuter..
Efter 40 typ så går man upp igen .. eller ja gå är lite overkill vi tog hissen .. 12 våningar är lite saftigt att gå anser jag faktiskt. Men upp på 12an igen .. och är hon där ? NEEEEJ fy och tvi vad less jag blev. Sist hon låg inne och det inte gick som de skulle dog hon ju nästan. Och de är ganska på dagen precis 4 år sedan .. så lite nojig blir man ju allt, Speciellt då jag hatar sjukhus ..

Men i varje fall. hon var inte där så dom fick helt enkelt leta reda på henne åt mig för detta går ju inte en sköterska måste väl hålla reda på sin patient eller ?
Efter mycket om och men kändes det som så fick vi åka ned till våning 5 och prata med henne .. och hon levde och hon kunde prata så vilken lättnad ändå!

Hon skulle dock operera om sig imorgon bitti så jag åker upp dit imorgon efter 3 någongång eftersom att dumsköterskorna var stenhårda på besökstiden ..

Kommentarer
Postat av: Sabina - Mamma till Naomi <3

Haha jo hon är stor. Haha :-D

2011-03-30 @ 14:37:55
URL: http://fakkfeejz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0