LÅNG NATT.



Inatt så har natten varit oändlig eftersom att jag varit vaken hela tror jag men i vilket fall. Det är inte trevligt att vara vaken hela natten för att somna när älsklingen ska upp till skolan, den tid jag egentligen skulle ha klivit upp då somnar jag hur skönt är det då?

Ursh och fy jag är inte det minsta piggelin nu jag om jag får säga det själv, har varit vaken ett tag nu i varje fall jag vaknade vid elva någon gång så typ 4 timmars morgonsömn är vad jag har skrapat ihop.

Just nu så sitter jag här och knapprar på datorn, jag hade tänkt vänta tills klockan blir ett för då ska jag ringa ett viktigt samtal och hoppas på det absolut bästa!
Sedan ska jag slänga mig i duschen som jag ännu inte har gjort och vågar inte heller göra innan jag ringt samtalet med risk för att jag somnar i badet och glömmer bort att ringa samtalet som är så viktigt.


Igår dessutom så hade jag och hjärtat mitt varit tillsammans i 1½ V
Och om tre dagar fyller min underbaring 25 år fasiken så gammal han blir.
Jag hade ju planerat suprise kul och festligheter för honom den 25de eftersom att han skulle åka till typ gällivare denna helg..
Men nu har puckot bestämt sig för att jobba helgen efter det också, så han blir borta i två veckor ifrån mig, och jag måste ställa in hans födelsedagsgrejs. Men det löser sig ändå.
Hoppas jag ..



Jag tänker på dig Nina!
Res dig ur askan och bli starkare än aldrig förr..

Jag måste också vattna en blomma ser jag för den håller kanske på att tuppa av.. kanske flyttta den till något varmare ställe med, men nu ropar Katten..
Jag ska se till att uppdatera er efter eller kanske under samtalet ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0