HUR GÖR MAN?



Seriöst jag tror jag skulle dö ..
att prata i telefonen med okända människor är bland det värsta som jag vet om jag ska vara ärlig. och nu fick jag först sitta och vänta i 17 minuter och sedan tvingas prata i telefonen jätte läskigt fast jag fick prata med en trevlig tjej så allt släppte och jag vart inte lika nervös längre vilket var toppen !



Nu måste jag bara hitta mig en eller två ja två referenser frågan är ju om det går att använda min gamla som jag hade senast när jag jobbade på br för hundra år sedan ja det är ju frågan det faktiskt ..
sedan måste jag komma på vad som skulle vara bättre med furuvik ja fast det vet jag redan .. lägga till en jätte berg och dalbana :D inte för att jag skulle våga åka den men det skulle vara kul :D

och komma på en person som skulle passa att jobba på furuvik en känd sådan dessutom ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0