TASKIGT MED BILDER.



Det blev väldigt kasst med bilder ifrån gårdagens afton, trots dubbla uppsättningar med kameror och knappast brist på mobiltelefoner så vart det ensast några ynka bilder ifrån början utav kvällen, vilket jag måste säga är ytterst tråkigt.

Jag måste i varje fall säga att kvällen vart bra trots missöden och grejer, vi började här och käkade inte något speciellt fancy men jag hade brist på fantasi och tydligen hade mina middagsmän det också därför tröck vi i oss tacos vilket var gudomligt gott till frukost idag för Patrik, Rickhard och mig.. Bättre frukost kunde vi nog inte önska oss.


Efter att vi käkat så drog vi fram det tunga kavalleriet alltså kinect vi åkte konståkning och drack vin. Lagomt tills att allt detta händer så har Lasse liten hunnit komma förbi med en trevlig prick som var lite dålig på att dricka men annars så funkade han bra han var duktig på konståkning han med så, dock var det Tommie som var en riktig naturbegåvning på detta.

Kvällen gick sedan ganska fort och det trillade in folk Hubbe, Therese, Martina, Josefina, Sofia och Erik. Vi hade oss en ypplig kväll om jag får säga det själv, och när klockan började närma sig tolv så begav vi oss in till stan för att kolla på raketer och skåla lite, Vi fick dock bekanta oss med en raket på lite väl nära håll om jag får säga det själv, tur att ingen av oss gjorde illa oss.

Sedan tillbaka hit och jag var lite väl trött när vi väl kom tillbaka så jag skulle ta en power nap, som det tråkigt var inte var någon som väckte mig ifrån..









Kommentarer
Postat av: din skratt guide

Hejsan, gillar du de är extra goda skrattet om dagen ?

kolla då in min blogg & skratta ! :D

2011-01-01 @ 18:11:15
URL: http://skrattfeber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0