SICK

Jag dör nog snart..

När jag vaknade imorse kunde jag knappt andas för att jag var så torr i mun/hals/näsa ja hela köret liksom var helt snustorrt - varför säger man snustorrt? snus är ju inte torrt -. Men det var några timmar sedan jag vaknade så jag har hunnit få i mig frukost duschat och klätt på mig lite myskkäder! det är liksom okej att vara seg när hela familjen är sjuk.

Idag kör vi på samma saker här hemma som igår, minus att vi skippar att formatera om datorn..
Så samma förutom det blir att jag ligger och knapprar på datorn och gör småsaker, medans Patrik sitter i fåtöljen och spelar MassEffect2 äta lite pepparkakor ska vi nog fortsätta med att göra dessutom, dom kliar så skönt i min dumma hals.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0