NY TRÖJA




 

Eftersom att min älskling är så sämst på att använda min nya kamera så knäpper jag hellre halvtaskiga spegelbilder på mig själv!

det är i varje fall en ny tröja som jag har väntat på i en evighet jag beställde den ifrån H&M i hör och häpna!! OKTOBER.

Jag beställde också en svart byxdress men den knäppte bara älsklingen kort på och dom är tråkigt nog hemska, så den låter jag bli att visa er, jag är riktigt besviken över att ha fått vänta på mina saker ifrån H&M så pass länge som jag gjort speciellt när dom har stått på sidan att dom varit skickade, jag pratade med en i kundtjänst i mitten på december då jag var måttligt sur över att ha behövt vänta på mina julhanddukar och min julmatta till badrummet. Mattan och handdukarna kunde hon då skicka om men inte denna tröja eller byxdressen eftersom att dom tydligen var slut på lager då. Därför jag har fått vänta som en tok! men nu äntligen har jag fått dom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0