NY FORMATERAD.



De har varit lite tomt i från mig här på bloggen och datorn idag, då älsklingen fick i uppgift om att formatera om mig alldeles för sega dator!
Nästa gång jag köper ny dator bör jag kanske lyssna på snubbarna i butiken som röstar för en mac.


Just nu så känns hela datorn väldigt naken, jag ligger och installerar lite utav dom viktigaste programmen så som VLC, PICASA, FIREFOX, WINRAR och UTORRENT. Utan dessa program funkar det inte att sitta framför en dator enligt mig. Det är även tomt uppe bland mina "favoriter" jag kommer inte ihåg allt som låg där. men just nu är de i varje fall Travian, Banken, Facebook, TTI, Torrentleeach och Next-Episode som ligger där .. men det är för lite saker listan brukar vara gör lång. nu är den för kort.


Här hemma är det dessutom sjukstuga, Älsklingen är förkyld och jag har ont i halsen, snorar/nyser och är rädd att även feber inte är allt för långt bort utan lurar på mig bakom något hörn.. Attans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0