NATTEN.



En liten lägesrapport här till er ifrån mig.

Jag ligger på soffan med datorn och tycker allmänt synd om mig själv, jag är trött och utmattad dessutom fryser jag.
Natten var lång och bedrövlig jag vet inte hur många gånger jag var upp för att tömma på magen och vändas ut och in. Katterna har bråkat och jag har kräkts medans älsklingen har sovit lungt ovetandes om vad som händer på natten.

Ikväll kommer de bli en tidig kväller känner jag på mig så trött och slut som jag är i detta nu, Jag ligger här och väntar på att älsklingen ska komma hem ifrån Hälsocentralen sedan hade jag tänkt att trycka igång en Johan falk film, Vi är inne på filmen Johan Falk - Gruppen För Särskilda Insatser. Så det betyder för er alla som inte håller någon vidare koll på dessa filmer att vi är inne på den 6de filmen utav 9 :) Så jag räknar med att vi sett klart dessa filmer innan veckan är slut. Beroende på om Älsklingen går i skolan eller kanske bestämmer sig för att festa i helgen typ.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0