KVINNLIGA PROBLEM



Jag DÖÖÖÖR ..


Killar gnäller om sina förkylningar, men vi tjejer då när vi har mens. Oss är det tammefan synd om då, jag vet inte vad som är grejen med detta men ju äldre jag verkar bli desto värre blir det.
Mamma sade åt mig att jag ska ringa kvinnokliniken och be om att få komma till dom så att dom tydligen skulle kunna hjälpa mig sade hon.

Jag kallsvettas, kan knappt stå upp har ont i magen som fan det känns som att det är någon som gräver i min mage med knivar, jag har ont i nedredelen utav ryggen och jag kräks utav min smärta..

Hur hade människoskaparen tänkt när den väl kom på denna underbara idé om att tjejer ska ha mens och smärtor över det dessutom? Fy i hela jävla helvete för detta! och på toppen utav allt så har jag träningsverk i armar och övrelåren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0