KVÄLLSGOTT.



Trots att det nya året invigdes utav mig med att tänka - Aldrig lova - men att tänka att jag ska vara nyttigare. Så ligger jag här med en stor godisskål ståendes på bordet. Men jag får tänker jag nu jag får eftersom att jag är sjuk och älsklingen är sjuk så det är synd om oss nu faktiskt tycker jag! Och så länge man inte gör det till en vana att ha en godisskål framme och det är ingen vana inte för oss här hemma i varje fall, vi må jobba med godis men så mycket äter vi ändå inte, som jag nu jag har ätit 3 godisar och vill nu kärkas för att det är så sött så att min mage gör ont.. vad är det för fel då liksom?

Popcorn däremot äter vi och de är gott och onyttigt men de struntar jag i, man äter aldrig lika mycket popcorn som man gör med chips dessutom.

Jag ska bli nyttigare och så ska jag vinna mitt och Cristians vad! Jag ska vara den som har gått ned mest i vikt utav han och mig tills i maj eller var det första juni? ja det var någon gång där i varje fall! och just nu tror jag att jag leder då jag gått ned ca 5 kilo sedan vi började med vadet vilket var i böjan utav december ungefära! Och jag har gjort det på bra vis, jag har inte fuskat med mat jag har inte ens tränat något jag har bara skippat de där extra glaset läsk, den där sista näven chips, eller den där extra portionen bara för att det är ju faktiskt så gott.

så jag har väl gjort precis som man ska göra i så fall? förutom att man ska väl lägga till lite träning på det där men eftersom att jag började det nya året sjuk så får de bli senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0