DET ÄR ÖVER NU.



Denna helg har gått så fruktansvärt fort, det känns som att jag inte hunnit med något och ändå har jag gjort massor..

Jag förstår inte riktigt hur det funkar men så är fallet här i varje fall.

Jag har rätt mycket att skriva men eftersom att jag verkar ha väldigt svårt att få ned mina ord till text så ska jag nog skippa det och bjuda på en bild istället ..



Sabiinas helt underbara lilla dockan Naomi.


Just nu har jag precis kollat klart Finding Neverland
på kanal 9. Och nu har jag ingen aning om vad jag ska göra, katterna sover och jag ligger på soffan och vill att Patrik ska komma hem, och jag är lite less på att han aldig gör det då det var tre timmar seda jag bad honom komma hem för att hjälpa mig med Gizmo och då skulle han "bara" sedan skulle han komma hem och hjälpa mig. Men nej ingen patrik ännu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0