BADKRUKA.



Älsklingen fick slänga en katt som luktade kiss i badkaret igårkväll..
Jag gråter inombords när jag hör Sheldon skrika när vi måste tvätta honom det är inte allt för ofta vi måste göra det men det händer och han skriker lika hjärtskärande varje gång de kommer lite vatten på honom.

Jag tycker så synd om honom men jag vet att vi måste då han är dålig på att tvätta sig själv - det är bara Gizmo han tvättar - Han verkar tro att han kan fritt gå och lukta kiss och bajs som han bäst önskar, men det går tyvärr inte för då vill vi inte ha honom uppe i våra ansikten eller sängen helle för den delen och därför måste vi slänga honom i badet med vissa mellanrum.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0