TRÖTT.



Jag är helt less, jag vill byta telefonsvarare, jag vill ta tag i alla inpratade meddelanden jag har .. - 11 st sedan i förrgår - Jag vill självklart  ringa upp alla som pratat in just för att dom vill mig något. Jag vill ha in mina katter ifrån balkongen. Sedan vill jag svara på alla kommentarer jag har som jag inte orkar ta tag i, Vika undan Naomis kläder så att dom inte ligger i en högra, Plocka undan den rena disken ifrån igår, Hoppa in och ta en dusch, Svara på en hög mail som de väntas viktiga svar på, Gå in och gå på mötet jag skulle gått på förra veckan. Bädda sängen..

Ja listan kan göras ännu längre men de orkar jag inte heller nu.
fy tusan vad jag är lat idag verkligen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0