TOMT.




Det är alldeles för ensamt här hemma om jag får säga det själv, Älsklingen är först på blodgivning sedan ska han ut till Alborgen, och kissarna är hos doktorn för att bli av med manligheten deras.

Dessutom har jag ingen kamera hemma heller för den delen, eller jo visst har jag kameran hemma men inget minneskort! eftersom att hjärtat plockade med sig det för att kunna knäppa kort ute på sitt äventyr idag!

Blir till att kolla Rogers tatuering om ett tag och sedan ska jag tvinga Fäägiiten att följa mig in till stan för jag måste köpa en penna och så måste jag kolla om jag hittar några trosor, jag tycker att det börjar sina i lådan min..

Jag bjussar på en bild utav Dockan för att liva upp stämningen lite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0