OJ.



Klockan har rullat på bra fort här idag trots att jag inte har haft orken till att göra varken det ena eller det andra.

Jag har i varje fall färgat ögonransar och ögonbryn, bäddat sängen, plockat undan disken, lekt med katterna, duschat, nästan torkat hela håret ( tar flera timmar ). Bestämt middag, lyssnat på mina 11 meddelanden, ändrat telefonsvarare, dammsugit.

Nu är Patrik påväg hem och han ska handla den förlorade ingrediensen till dagens middag! och när jag gjort den hade jag täkt ta tag i alla Dockans saker! jag kan inte ha dom liggandes i fåtöljen. Jag måste fixa någon plats tillfälligt åt dom, jag menar jag vill sitta i min fåtölj haha.

Vid klockan strax efter 19 så ska jag sola dessutom.

viktigt viktigt.

 

Katt tidigare idag på balkongen..


Kommentarer
Postat av: Sabina - Mamma till Naomi <3

Haha erkänn att det är sheldon som vill ha sin fotölj för sig själv. ;-) kommer förbi och hämtar allt här någon dag nu. :-) <3

2011-02-11 @ 20:53:12
URL: http://fakkfeejz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0