NU.



Fan vad skönt det är att ligga hemma ensam, med en film igång på tvn och bara höra den väldigt lågt och så mina enga fingrar på tangenterna. Tystnaden ensamheten lugnet som jag känner nu är behövligt efter denna dag och gårdagen kan jag lova er. -Missförstå mig inte det är inte det minsta jobbigt att vara med Sabiina eller Naomi det är inte heller påfrestande att kliva upp klockan 06 på morgonen.- Men vissa människor går mig på nerverna som dom håller på, men det är bara att bita i det sura äpplet och stå ut.

Dagen har varit givande, katterna är kastrerade och pigga dom håller på som vanligt, och jag har hittat det jag skulle på stan! jag har lekt med Naomi och Sabiina, Cicci har varit förbi och babblat av sig och Patrik är ute och har kul. Så jag är nöjd med denna dag, jag ska snart borsta nötterna och krypa till kojs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0