MIN LÄPPKRÄM.




Denna kräm måste vara typ gudsgåva till människorna! Helt jävla underbar är den så fantastisk att jag inte trodde det var möjligt!

Alltså alla som känner mig eller har träffat mig åtminstone borde veta vid detta lag att jag är totalt beroende utav försvarets hudsalva och att jag smetar på mig det säkert 10 gånger under en timma.  Säkert mera med men i vilket fall som helst så hittade jag denna salva på hindersmarknaden eller vad de heter som jag var på nu i örebro. Och efter att jag smetat på denna salva så hade jag den i över två timmar utan att smeta på igen, och då ska jag tillägga att det var ca 10 minus ute och då brukar man behöva kleta på extra mycket försvarets! men NEJ denna höll sig.

Jag är så himla glad för denna salva!

HÄR HITTAR NI DEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0