LÖRDAG.



Idag så är de städning efter katterna igår som gäller, och skönhetsvård utav våra blommor som jag så passande kallar det, alla blommorna här är i starkt behov utav mera jord och de är precis vad dom ska få idag! jord och näring då katterna gräver ut jorden och välter blommorna titt som tätt så är de en viktig syssla vi har framför oss idag.


När vi är klar med blommorna så ska älsklingen få fortsätta med sysslan han just nu utför, och de är att dammsuga ännu mera, sedan så hade jag tänkt att vi ska kolla klart på filmen vi började se på igår men då jag var för trött för att hålla mig vaken fick vi trycka på pause och förtsätta med filmtittandet idag. Jag ränkar med att vi kan starta filmen frammåt eftermiddagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0