VÅTT.



Jag sitter här med datorn i knät, eller rättare sagt jag halvligger i soffan med datorn i knät.
Medans jag filosoferar om vad dagen ska ge mig, Om jag kanske ska byta tvättid tills en senare och hälsa på mamma tidigare, eller om jag ska ha det som det är nu och tvätta tidigare och hälsa på mamma senare.
Hur som helst så måste jag bestämma mig snarast då tvättiden annars börjar klockan två och jag måste ju hinna torka mig. För just nu är jag väldigt dyngsur.

Tydligen är det ett vanligt fenomen när man kliver ut ur duschen och inte bryr sig riktigt om att torka sig utan lämnar våta forspår efter sig och trots att man torkar sig så blir man inte torr eftersom att håret ändå är dyngsurt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0