Uttråkande



Sitter och har "rast" för tillfället, Kaffe paus som det heter för att vara korrekt!

Jag har någon lektion nu, datorkunskap tror jag minsann att det är. vi sitter och håller på med word och grejsar, för min del är det mest bara en upprepande repotion eller hur jag nu ska säga, visst vi höll väl inte på med just precis samma utgåva när jag gick i skolan men grunderna är ju faktiskt detsamma så det är inte direkt krångligt eller svårt mera uttråkande för min del jag hoppas att det kommer något som jag inte kan eller klarar av, hörde att vi skulle börja med excel nästa vecka och det ser jag fram emot då jag har väldiga problem med det nu och hade det i skolan med så då hoppas jag på att jag för en gång skull lär mig det så att jag slipper känna mig så korkad mera! för just nu när det är word så är det rätt  tråkigt med att bara repetera hela alltdet.. Får hålla tummarna på att dagen rullar på snabbt, jag har för mig att jag slutar 11:30 så och det är ju inte alls långt kvar tills dess eller hur? ;)

När jag slutat ska jag ta och möta mamma för att lämna lite grejor till henne och sedan ska jag traska hem till mina kissemissar för att börja städa lite och sedan ska jag ju som jag nämnt tidigare tvätta från 14-22 ikväll! jag vet inte Cicci kanske skulle titta förbi hon med så det återsår ju att märkas av.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0