Städning



Håller på att plockar och fixar här hemma för fullt just nu..


Musiken är på lagomt högt och jag är peppad på att städa nu! tycker det liksom är lika bra att städa allt nu när jag endå ska tvätta så mycket. överväger på att slänga upp nya gardiner i vardagsrummet med så jag får lite förändring tycker det är dags nu! jag skulle dock vela ha ett par stora tunga mörka gardiner som passar utmärkt till hösten, dock har jag varken sett några sådana gardiner eller något sådant tyg som jag tycker skulle passa så jag antar att jag får skippa det för tillfället :)

Nu är det i varje fall dags att ta tag i badrummet sedan sovrummet vardagsrummet köket och sist hallen .. jag vill inte städa hallen.. det är så mycket där, skor som inte får plats och måste fixas hyllor som måste plockas ur och jackor som inte får plast.. Huua .. men nu har jag bestämt mig så då är det väl lika bra att göra det! det är ju en dag imorgon med så jag behöver inte slita ihjäl mig idag.. Pfft nu får jag det nästa att låta som att jag bor i en svinstia .. men jag kan lova att så är inte fallet! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0