ont.



Skolan.

Just nu är det rast i skolan sedan gäller det att fortsätta med det vi håller på med, nästa onsdag är det visst prov dessutom .. och imorgon ska jag prata med Marina om allt jag missade förra veckan, hoppas det går bra och att det blir lätt för mig att ta igen, vet inte riktigt hur jag ska kunna plugga på provet jag har nu nästa vecka heller riktigt, hur pluggar man till något som är på datorn ? det känns som att plugga till ett matteprov, detta är lisom saker som man ska kunna endå tycker jag.

Jag har en sådan smärta att jag knappt kan sitta rakt upp och ned, jag vill lägga mig till en liten boll och bara gråta så ont har jag för tillfället, trots alvedon. Fryser så det nästan gör ont gör jag dessutom! sitter med halsduk och jacka på mig inomhus, i en sal där man i vanligafall sitter och tycker det är varmt i t-skirt. Detta är verkligen "skolans" varmaste rum.. ett litet rum fullt med datorer .. så ja tänk er hur varmt det är här inne jag förstår inte hur jag kan frysa, känner mig ytterst rolig när andra sitter i t-skrit och liknande..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0