Nintendo tummar.


Jag har träningsverk eller hur jag nu ska säga det.

Har sjukt ont i tummarna efter att ha suttit och försökt få igång nintendot hela dagen typ. och efter att ha spelat massvis igår kväll..

Just nu är det skola som gäller för hela slanten webbdesign för att vara exakt och imorgon hade jag tänkt att jag ska prata med Marina om allt som jag missat på dagarna så att jag har en chans att ta ikapp det eftersom att det endå inte blir någon begraving för mig imorgon så kan jag ju passa på att gå i skolan och fixa det jag missat samtidigt som att jag ser till att gå på lektionerna jag säkerligen har imorgon med. Det kan ju behövas om jag säger så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0