Nintendo 8bitars.



För jag och älsklingen har varit ..

..tillsammans i ett helt år idag :) dagen till ära har vi ätit mat och gått på bio alltså inget utöver det vanliga men det är endå underbart att vara med Patrik och göra allt .. vi åt på Los sombreros eller vad det nu heter numera! och kollade på Salt med Angelina Jolie riktigt bra måste jag säga extra bra är det väl att hon gör vissa av sina stunts själv.

Just nu är älskligen och jag bara hemma, vi har startat upp 8bitars och sitter och spelar det nu som två nostalgitokiga galningar det är hur roligt som helst! fast jag är sjukt trött det är ju skola som gäller imorgonbitti för min del ..

Jag undrar vad det är för jäkla fel på blogg.se för det har inte funkat för mig att ladda upp bilder på två jäkla dagar nu :( börjar bli lite segt för jag har massor med bilder jag vill visa :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0