Middag.



Åt middag för ett litet tag sedan med älsklingen som han dessutom lagat!


Fusk potatisgratäng som till och jag med kunde äta! och fläskfilé till det åt vi sallad MUMMA, har sprungit runt lite med Cicci idag på staden och skrivit in henne på arbetsförmedlingen.
städat har jag ju även gjort idag lite halft åtminstonde sedan håller vi på att tvätta och har gjort det i massa timmar dock så blev det lite fel för att tvättstuga ETT funkade fortfarande inte vilken jävla skit alltså, vi som hade hoppats på att få allt tvättat idag :/ tror nästan att allt så blir men inte på det smidigaste sättet men vi har ju sakerna rena i varje fall!

Jag tackade även nej till en jätte rolig sak nu för skolan och jobb! vuxen poäng till mig tackar, jag tackade nej till en vecka utomlands med Cicci för att istället sköta skolan och jobba det ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0