MAT



Sitter och kollar runt lite på tvn..


Medans jag äter tortellinigratäng ! Hur gott som helst är det verkligen, samtidigt så sitter jag och bråkar med min minikisse .. hur bråkig som helst är han idag! får han inte ligga och sova på mig längs halsen så bråkar han runt bara.. Bits hänger i gardinerna, biter mig i fötterna och bara härjar runt helt onödigt mycket .. är det någon som vill låna han tills han blir snäll igen ? :P

Jag hade tänkt att plugga lite hemma ikväll för att vara lite extra duktig och för att jag missat i princip hela veckans skola :/

Fast just nu är det beverly hills som gäller :D ska se om jag kan lägga datorn åt sidan och äta upp min mat och kolla på tvn ..



Hittade en gräslig bild på sjuka mig och Älsklingen igår ..



hur söt som helst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0