Lasange



Just nu så står en av mina absoluta favoriträtter i ugnen!


Jag förstår inte hur gott det är riktigt det är ju som spagetti och köttfärssås fast i gratängform och jag brukar inte vara ett sådant fan utav gratänger så hur kan detta vara så underbart? ska desstuom testa att äta med Svartpeppar ketchupen till lasangen med, jag har ätit andra saker med den ketchupen och det har varit gott, så nu håller vi tummarna om att lasangen passar lika bra till detta som allt annat! Svammel svammel..

Imorgon så ska jag åka upp med Älsklingen och hans broder till Söderhamn ( horhamn ) för att jobba på strömmningsleken som är där uppe nu i helgen, Älsklingen ska sälja godis som vanligt och jag ska ta och sälja tröjor tillsammans med Jocke.. så det håller vi nu tummarna för att det ska gå gå bra för oss alla ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0