Husmor.



Jag känner mig lite huslig sådära idag.

Jag städar lite smått, har strukit Patriks alla skjortor gjort rent spisen och diskbäknen ordentligt .. strukit mera saker plockar och har mig, just nu hade jag tänkt ge mig på köket och resterande rum med en dammsugare för att skura lite senare och även dammsuga och skura badrummet - blir så grusigt av kissemissarna -

Sedan om ett litet tag så ska älsklingen och jag gå och handla hem massa mat! kissarnas blötmat tog slut imorse dessutom så det måste vi skaffa oss en rejäl påfyllning utav så att jag har nöjda kissar. så som det ska vara.

 

nej ska väl ta och ta tag i mitt lilla ryck här innan patrik kommer hem så får vi se hur mycket som hinns med .. det som står ovan här är det som måste göras idag i varje fall !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0