Hot Soup


sit here and drink myself a hot cup ..
Today I have done nothing at all. Just watching the movie and series on the couch, thinking about what life has to offer me and I do not think it seems so much.



Visst är
min lilla minikatt gudomligt söt <3

Helgen har ägnats åt att snacka skit faktiskt .. en jäkla massa strunt bara och glott på en hel del filmer och serier .. twilight, new moon, the duchess, transformers,  bamse i trollskogen, christine och vampire diaries haha de är bara lite utav allt jag lyckats se i helgen .. självklart har jag hunnit med att spela tvspel med Fäägiiten med och ätit lasange hemma hos dom med hennes Pappa!  Stackars Cita säger jag bara :(  Jag vet inte riktigt hur jag lyckades men endå. Det var meningen hade jag tänkt att jag skulle pluggat i helgen men patrik installerade inte programmet jag behövde innan han åkte så det har inte blivit något av utav de ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0