Godmorgon!



Känns som att jag fick en rejäl sovmorgon nu.


Jag vaknade av mig själv hur underbart skönt är inte det ? dock blev jag förvirrad över att sängen var tom, så jag ringde älsklingen men då trodde jag han lämnat mobilen hemma.. Det visade sig dock att han bara klivit upp och gått till köket för att ge våra hungriga frukost,

Just nu står han och fixar frukost till mig sedan ska jag hoppa in i duschen lite sådära hastigt så att jag hinner innan skolan utan stress -börjar 12.30-. Det värsta som finns dock är väl endå att behöva stressa .. jag vill duscha fort och tidigt så att jag kan ägna timmar åt att låta håret torka själv lite i varje fall och sedan inte behöva hasta på mig kläder och rakt hår .. jag vill kunna ta det lugnt och ligga på soffan och bara vara, gosa med katterna kanske städa klart det jag inte hann igår

Hur ser eran morgon ut ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0