...



Jag fastnar inte på bild alls känner jag, ser helt förjävlig ut gör jag.


 

Notera mina fina strumpor som syns på ena foten! :)

 

Gizmo låter som en Duva och Sheldon bara bråkar hela natten och morgonen har dom hållit på och dom är igång fortfarande! Behöver dom aldrig sova ?

idag hade jag tänkt döda lite infekterade med Sabiina senare idag ! före det har jag ingen aning om vad jag ska ta mig till att göra. . kanske men bara kanske ska jag gå ned och kolla om vi fått någon post inte för att jag tror att det är något av intresse för mig men jag har ju något att göra då i varje fall .. inte ens någon disk har jag att diska för den har jag redan bekämpat, sängen kan jag väl bädda om igen.. vilket jag gjorde efter att ha klivit upp men katterna förstörde det.

 

Vilket jävla svammel  det är ifrån min sida jag borde lägga ned, är endå så världelös .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0