Dagen.



Har handlat kattmat i mängder..

Älsklingen och jag har handlat hur mycket kattmat som helst idag, förstår inte hur katterna våra kan äta så passa mycket som dom gör! Tur att jag tycker så mycket om dom att det inte gör något. Sedan så har vi dammat och moppat här hemma med, städat efter Tott nu är det bara akvariumet som ska städas ordentlig, annars så är allt borta efter henne nu.. ska snart gå och slänga alla pappersförpackningar som hon annars skulle ha tuggat i sig med.

ikväll har vi kollat på idol och myst i soffan efter att ha städat klart allt. haha
Nu ska jag försöka tvinga honom att installera dreamweaver och sedan vill jag lägga mig och sova för jag är sjukt trött, trots att jag sov från ca 01:30-09:00 och sedan från 11-13 något .. och sedan låg i sängen till typ halv 4 idag .. och endå är jag helt jäkla slut ..

Idag har jag ätit de jag saknat hela helgen med och guuuud så gott det var men fan så mätt jag blev, men ack så underbart .. finns det något godare än minimål på max?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0