U T R O T A T



Nu har jag utrotat alla dagens måsten..

Skönt som attans känns det dessutom ! nu kan jag bara ligga här och njuta utav att inte behöva göra annat än att dricka mitt glas med cola som jag så onödigt köpte på vägen hem.

Fick lite mindre roliga svar när jag var ute och traskade nyligen med, eftersom att Sheldon snuttar så otroligt mycket mest hela tiden så tänkte jag höra om jag kanske kunde lura honom att använda napp eller så, men det tyckte inte vetrinären på Zoot var någon bra idé de föreslog istället att jag ska ta avstånd till honom.

Att jag:
  • Inte ska ge honom mat - Att någon annan skulle göra de -
  • Att han inte ska få sitta i soffan med mig
  • Inte ligga i sängen med mig
  • Att jag inte skulle gosa med honom
- Tills han slutar snutta -

Aldrig i livet säger jag, inte tänker jag ta sådant avstånd till min lilla kissemiss! Visst jag kan lyfta bort honom när han snuttar på mig men inget mera elakt att frysa ut honom ju.
Just nu håller han på att äta upp mitt hår dessutom han kanske tror att han är en häst och att mitt hår är hö ? Det har ju nästan samma lika färg som hö och för tillfället är det nog lika torrt som de dessutom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0