T R Ö T T



Är hur trött som helst just nu..


Ligger ännu på sängen och kollar på mina serier, har sett ca 4 avsnitt utav The vampire diaries, Nya Gossip Girl och Two and a half men och nu ligger jag och kollar på 90210. Sedan när det är klart ska jag se mera utav mina snygga vampyrer! Till och från så ligger jag dessutom och läser tredje vampire diaries boken på datorn på engelska, den verkar dock inte så bra så det är inge kul att läsa så jag vet inte varför jag fortsätter.

Hungrig som en varg börjar jag bli med, inge vidare roligt då jag inte är ett sådant fan av att äta ensam eller ens laga mat när jag inte har någon annan än mig själv att laga åt. Jag är sjukt sugen på kycklingspett, tsatsiki, sallad och baguett! eller kanske en hemmagjord pizza. Vem vet till och med potatismos och korv skulle nog slinka ned nu, Tjaa ni hör ju jag dör av hunger och kan inget göra åt de. Så jag antar att jag får vänta tills frukosten för då borde Patrik vara hemma och tills det är dags att äta frukost borde jag väl överleva?
För är det något jag vägrar så är det att äta något. Det funkar inte så jag är rädd för att äta ensam man vet aldrig vad som kan komma att hända om jag sätter mig ned och försöker tycka i mig mat, det är inte alls roligt jag föredrar att aldrig behöva vara ensam. För så länge jag inte är ensam behöver jag inte heller fundera på hur länge de ska ta innan nästa gång jag äter igen, Det kanske verkar som att det är lätt. Som att jag är mesig och barnslig, men det är inte så lätt ska jag säga er.
Jag klarar inte av att ställa mig och bre en macka ensam utan att ångesten kommer farande över mig som en står våg. jag pallar inte att ställa mig och tina kyckling för att steka den.
Det känns nästan lika hemskt som att jag skulle vara dömd för döden eller något. Små saker funkar att peta i mig,
som Yoghurt och lite oboy onyttiga saker som godis och chips kan slinka ned i små mängder men mera än så är det inte och så vitt jag vet är det inge vidare bra att leva på godis, chips oboy eller yoghurt. Coca cola funkar utmärkt att dricka men Te är det värre med. Vatten är absolut det bästa, utan mitt vatten hade jag inte överlevt för inget är så gott som vatten!

Jag testade att äta en korvbit, viltsvinskorv jag älskar den. Men idag gick de inge bra den smakade inget och var äcklig att tugga på. Inget som uppskattades utav mig just idag. Vet inte riktigt vad jag ska göra när det är såhär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0