T R Ö T T


Jag är verkligen helt slut..

Det känns som att jag ska dö verkligen jag orkar knappt hålla ögonen öppna, trots att jag vill hålla mig vaken tills älsklingen kommer hem! Jag ångrar lite att jag inte bad honom att stanna hemma med mig, vet inte de kanske hade varit fel av mig att be honom att göra det. Han förtjänar väl att ha roligt och träffa vänner när han är ledig för en helg.. Fast jag vill gärna ha honom för mig själv det vill jag verkligen men det går ju tyvärr inte, han måste ju få träffa sina vänner han med.

Bara det att nu vill jag så gärna ha hem honom för det sista jag vill är att behöva sova eller åtminstonde somna utan honom, det är alltid förfärligt att göra det och jag vill gärna undvika det. Fast jag antar att jag inte kommer kunna hålla mig vaken tills en två-tre när han väl kommer hem, då jag vägrar att be honom komma hem, eller att ens få det att låta som att jag vill ha hem honom för jag känner Patrik och vill jag ha hem honom och han vet det kommer han strunta i kvällen och komma hem, och det vill jag verkligen inte.

Jag antar att jag får ringa och säga ett helt enkelt Godnatt till honom så fort jag bumsar ned i sängen.
Imorgon är en ny dag och då ska jag kämpa ännu mera i Travians värld och mysa med min älskling som förhoppningsvis inte är bakfull imorgon hehe. Vi ska se Big Bang Theory som gick i usa i torsdags! Eftersom att vi inte hunnit kolla på det ännu då vi varit upptagna med att kriga.

Här säger jag i varje fall godnatt nu! så får vi se när jag bumsar i säng är ju som jag skrev över här aptrött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0