T J O L A H O P P



Mina kissar är bra busiga..

Kissarna verkar vara överlyckliga av att vara hemma, dom kanske saknat de ? vem vet. Just nu håller dom på att riva stället som vanligt i varje fall, medans jag sitter här. Känner att det är dags för mig att ta tag i dagen har lite saker jag skulle behöva stå i just idag så, men jag sitter ännu i morgonrocken för sedan jag klev upp vid halv 10 så har jag bara tagit det lungt och aå har jag ägnat den senaste timmen och 30 minuterna till att prata skit med min mamma. Men nu är det bäst att jag tar tag i allt.

Jag ska Dammsuga och moppa golven samt damma av och packa upp från veckan. Sedan ska jag boka tvättid och skriva en matlista för just nu ekar det tomt i kylen, - Inte så konstigt kanske - vi har ju inte varit hemma och därför inte varit i behov av mat.  Handla ska jag lura älsklingen att följa med mig för att göra, Så ska jag skriva en kladd för min " hemsida " och så ska jag hinna slappa på detta med.

Önska mig lycka till att jag hinner med allt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0