T I L L B A K A



Sisådärja

Nu har jag hunnit duscha och fixat till mig lite granna, jag känner mig som en människa åtminstonde.
Nu ligger jag åter på sängen, denna gång är den dock bäddad, jag är klädd och färdig för en dag. Trots att det redan är eftermiddag men strunt samma jag hade ju endå ingen skola och inget viktigt att göra idag så jag bryr mig inte, jag har ont i varenda led i hela kroppen och de känns som att jag ska gå sönder så därför tycker jag att jag förtjänar att ligga här på sängen och glo på serier.
Jag såg dessutom att både Gossip Girl, 90210 och Two and a half men har kommit ut idag så då har ju jag ännu mera ett kika på! T O P P E N säger jag bara.

Just nu håller jag på att försöka ladda upp en jätte söt video på Gizmo som jag filmade nyss i köket. Det går dock segt och är därför jobbigt att vänta på. men när den väl är klar slänger jag väl upp den här antar jag!

Nu ska jag och min flaska Cola glo på serier !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0