T H E S O C I A L N E T W O R K



Filmen var intressant och det är för att den inte bara är gjort på verkliga händelser utan för att den faktiskt handlar om något som jag själv använder dagligen.. Något som många av mina vänner nästan alla jag känner rättare sagt har ett konto där som dom är aktiva på, till och med min mormor!

Bara här i sverige finns det över 4 miljoner konton,
det betyder alltså att varannan svensk använder sig av facebook.


Jag gillar hela filmen men vill inte skriva allt för mycket om den då säkert många som vill se den ännu inte har hunnit kolla på den - förståligt- men att få följa honom i hur allt händer och hur ideérna kommer fram att allt börjar en sen tisdagskväll tillexempel. Alldeles i början är nog de bästa i hela filmen om ni frågar mig eller är det absolut bästa som händer!
Något som är lite jobbigt i början är i varje fall att dom -hoppar i tiden- det var något jag inte riktigt var beredd på men efter första hoppet vad jag med på noterna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0