T Ä N K T E



Jag tänkte bara titta in för att säga GODMORGON! Natten har spenderats i sängen med en snarkande Patrik och en kisse som gnäller och vill bli myst med... kan han inte vara såhär mysig på dagarna istället för på nätterna? På dagen vill han inte mysa speciellt mycket alls men så fort natten kommer och vi sover så kommer han och väcker än för att mysa massor. Han nöjer sig aldrig heller för den delen fast det är mysigt ändå att veta att man har någon som alltid tycker om än och vill vara än nära.

Jag har verkligen bestämt mig hur jag ska göra med mitt hår nu. Haft planer sedan i våras men eftersom att jag vet vad jag vill vara om jag ska fira Halloween så har jag varit tvungen att vara blond tills dess åtminstonde!
Men nu är det lite tråkigt att så många andra bloggare och folk har bestämt sig för att göra samma lika. Men det hindrar inte mig tror jag, för detta är något jag vill. Något som jag velat ha gjort länge nu, och nu har jag äntligen Chansen!

Kommentarer
Postat av: Stina

Hanna:

Du kommenterade min kommentar på vampirediaries.se.

Menar du att jag har aldrig sett O.C? Haha, det har jag och jag tycker inte så värst om det heller...:P

2010-10-24 @ 09:33:44
URL: http://cedermarks.blogg.se/
Postat av: Stina

Jaha okej...:P

2010-10-24 @ 11:49:30
URL: http://cedermars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0