S U G E N



 

Är rätt sugen på sakerna ovanför här som jag nyligen hittade på HMs hemsida, vissa saker är gamla och har vait påväg hem redan men sedan har jag ångrat mig, som bootsen som var påväg hem när dom var alldeles nyutkommna men som alla goda ting så orkade jag inte vänta då tiden för leverans bara ökade och ökade.

Dessa andra saker de tåls verkligen att tänkas på.. är massa sugen men jag har lovat mig själv att inte klicka hem allt för mycket saker på ett tag nu. Då jag inte behöver ett jota men har svårt att låta bli.

 

Bara igår kväll så bröt jag mitt löfte senast så, men det var av viktiga skjäl. För det handlade om en Bok och de är svårt att låta bli när det gäller böcker. tänk att få bo i ett bibliotek de skulle vara himmelriket för mig.




Kommentarer
Postat av: Josephinewestling - Mamma till Vira

svar: Har inte lagt ut det tidigare (bara bild) Men gö det du. Super gott :D

2010-10-18 @ 17:18:47
URL: http://josephinewestling.blogg.se/
Postat av: Josephinewestling - Mamma till Vira

är ju bara att fråga ju :D

2010-10-19 @ 13:13:48
URL: http://josephinewestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0