S U C K



Pust och stånk och stön..


Ungefär så känner jag för tillfället. Och N E J jag är inte bakfull, så det behöver ingen tänka nu. Utan det är mera för att jag inte orkar eller jag har ingen lust heter det att stå ute i kylan ännu en dag, visst jag gör det frivilligt men endå det är jobbigt för det eftersom att det är svinkallt ute. Fast det hindrar inte det faktum att jag kommer gå dit och snällt hjälpa till självklart kommer jag att göra det och de hade jag tänkt göra alldeles strax. Jag ska bara smeta på lite macsara och ldb och självklart platta håret och klä på mig andra kläder som tål kylan lite bättre för de jag har nu är inge vidare varmt om jag får säga det själv..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0