S O V D A X ?



Ligger i sängen just nu ..

Jag planerar på att försöka sova, det är vad jag vill i varje fall. Sedan hur det funkar är ju en annan femma, jag hade tänkt att jag skulle ta och starta upp ett gammalt avsnitt utav Vampire diaries eller kanske läsa något i någon av alla dessa bloggar som handlar om just Vampire diaries. Det är ju en sådan bra serie, slår true blood med hästlängder om jag får säga det själv, Stefan och Damon är ju lätt som snyggaste vampyrerna på länge, det är nästan så att dom är bättre än Spike och Angel! Eller bättre är fel ord att använda.. men Spike och Angel var 90-talets vampyrer.. medans Damon och Stefan är 2000 - talets!  Helt klart.


Inga ord behövs egentligen ! kolla bara bilden nedan .. Jag döööör



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0