S M A K L I G M Å L T I D





Idag vid middagsbordet så ..


Patrik: De är starkt
Hanna: Äh
Patrik: Jag har mina smaklökar kvar
Hanna: Gere
Patrik: De är inte alla som blir matade med en Cannabis om dagen som små!
Hanna: Cannabis ?
Patrik: OJ! Jalapeno om dagen.

Dessa konversationer är vad som försigår vid vårat middagsbord. Idag åt vi föressten potatisgratäng och fläskfilé lite sådär halv lyxigt en onsdagskväll det är ju trots allt lillördag idag!

Idag så har vi som jag tidigare påpekat varit tsm i 13 månader och det har vi firat genom att spendera tid i tvättstugan och att plocka undan mina sommarskor och bytt ut dom mot hemska vinterskor och höstskor självklart då. Nu är det inte långt kvar innan jag måste börja använda vinterjacka kan jag nog lova för fy satan vad kallt det är om dagarna nu.

Imorgon åker älsklingen till Tierp för att jobba över dagen och så efter att han varit klar där bär det av till sthlm och sedan mot åmål för hans del, Jag skälv ska agera hotell åt hans pappa och så hade jag tänkt att jag skulle passa på att festa och umgås med Linda!! eftersom att våra scheman aldrig passar så vidare bra ihop. men nuså !! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0